meningslös

Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva... mår bara piss. ont i huvudet. hängig och känner mig så meningslös. Vad är poängen med nånting?  jag vet inte.
 Kan de vara skadligt med för bra självförtroende? Jag börjar nästan tro det. Jag är så fruktansvärt nöjd med mig själv, utseende och personlighet och så vidare... men det innebär också att när andra inte verkar se eller uppskatta det blir man bara ännu mer knäckt och nertrampad i skorna.
image49

och vad jag definitivt inte behöver är att få höra ´vilken dålig människa jag har blivit. visst. Plugget är inte den enda anledning till att jag mår som jag mår, men ibland mår man inte bra. Jag har mina svackor och de kan vara ganska djupa. men gör det då inte värre genom att klanka ner på mig. försök förstå mig eller låt mig vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0