meningsfullt?

image50Jag tänkte att det kanske nu var dags att skriva ett inlägg med något vettigt innehåll, men jag vet inte vad ett sådant innehåller... så det var lättare sagt än gjort. Ska se vad jag kan komma på...

Jag kom nyss hem från träningen. Visade sig att jag inte får spela i A-laget på söndag p.g.a. mitt skit-resultat i lördags. Inte för jag vet hur det skulle vara uppmuntrande... men så är det i alla fall. Men jag får iaf följa med som reservmålvakt. Fan.

Vad har mer hänt då? jo just det, jag har kollat svaren på mekaniktentan jag gjorde. Visade sig att jag inte hade rätt på en enda uppgift. *yey*

Sen är det ju allt annat. börjar tappa lusten nu alltså. Jag vet att det finns de med mycket större och värre problem, men jag måste fan få vara lite deppig ibland. Även små problem kan vara jobbiga om de alla attackerar samtidigt och vid helt fel tillfälle.

Ingenting blir ju sen bättre av bråk med Christian. Fattar inte varför det alltid ska bli såhär, vill ju inte det. Men detta är varken rätt plats eller tid att ta upp det på.

Jag känner mig som en riktig stämningsnedsättare nu, så det börjar väl bli dags att runda av.

Men ett ljussken i all elände är ändå att jag fått sommarjobb på tetrapack. Fick brevet om det igår, så det blir 9 veckors skiftjobb här i lund. massa pengar. Underbart.

Jag vet inte riktigt vad mer jag ska berätta. Jo just det, har idag nytt rekord, tio personer har besökt min blogg. men fortfarande inte en enda kommentar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0