Knep och knåp

Det är fest överallt! Jag blir så fruktansvärt festsugen! Men ska ju upp och spela svenska cupen imorgon, så det har blivit till att ta det lugnt hela kvällen.hela Delfi är översvämmat av grillfester och Det var inte mycket bättre borta på kämnärrätten. Så jag ahr suttit och knepat och knåpat med html. Har också insett hur dålig jag är på det och hur otroligt dålig disciplin jag har. Snacka om att det ser amatörmässigt ut, men jag e ju bara en amatör, så det får väl va så antar jag:P nu är jag iaf en liten bit på väg

Så viktig fotbollsmatch imorgon då. Ska upp och äta en riktigt stor frukost med gröt och hela köret. Sen bär det av till veberöd vid tolvtiden. Fika med laget och sedan uppvätmning. klockan 2 smäller det sedan. Svenska cupen, Veberöd - Asarum. Spännande spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0