kaffe-filosofi

image45mekanik-plugg står på schemat. Har kaffepaus just nu, så att ajg ska orka hela natten. Tänkte att jag skulle sitta så länge idag att jag inte känner ett tvång av att plugga så mycket imorgon, men det kan jag väl bara drömma om.

Tänkte att om jag räknar hela natten nu kan jag ta det lugnt imorgon kväll och göra något jag tycker är kul, bara ta det lugt och se en film eller nåt och vara utvilad till tentan på onsdag. vi får väl se hur det går med mina planer.

Som sagt har jag kaffepaus just nu. Kokade nyss en kopp kaffe till mig. Jag har kommit fram till att det inte blir så bra att göra bara en eller två koppar. Man måste göra minst fyra koppar för att kaffet ska bli lyckat. detta på grund av att annars har man inte tillräckligt mycket pulver och det blir bara blaskigt. Vad kan vi dra för slutsats av detta? jo att kaffe är inte gott att dricka själv. vem vill dricka kaffe med mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0