fotboll, plugg och tv

Idag har jag spelat min viktigaste fotbollsmatch hittills. Avgörande för mig och Ying, vem som ska stå med A-laget. Vi föärlorade med 4-0, jag släppte bara in ett mål. Men jag förstår inte hur de ska kunna avgöra vem som ska stå efter idag. motvind i ena halvlek medvind i andra, inte jättemycket att göra. Inte precis rättvist att ta ett beslut grundat på dagens prestationer.

Idag har jag lärt mig räkna egenvärden, egenvektorer, och hur man diagonaliserar matriser. Har även tagit reda på hur man får fram en projektionsmatris. hoppas jag kan vara lika duktig de kommande dagarna så att jag klarar min j*vla tenta

Just nu sitter jag och tittar på TV med min "underbara" lillasyster johanna. Hon ska sova här inatt och imorgon bitti åker vi ut till Juleboda för att fira påsk, och mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0