är det ett skämt?

image41Malmö FF:s damer har alltså bytt namn till LdB FC malmö. Det låter ju så fruktansvärt fånigt! Jag förstår att de gör det, de får 24 miljoner som de VERKLIGEN behöver... men de hade väl kunnat byta till ett lite bättre namn? det låter ju så fruktansvärt oseriöst så de e inte sant.

 Och loggan är ju också skrattretande överst står det "since 2007" och sen apstort "LdB"... ja, ni ser ju själva på bilden.. men som sagt... de behövde pengarna... själv tycker jag det bara är bra att de bryter med herrarna och jag kan utan att skämmas äntligen heja på malmös damlag utan att behöva tillhöra det ljusblå packet.

Själv har jag nyss kommit hem från fotbollsträningen och har fått veta att det är jag som står i kassen i svenska cupen på lördag. då måste jag fan i mej visa hur bra jag faktiskt är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0