lägesrapport

90676-14
Just nu så leker livet ganska bra. har riktigt riktigt roligt och trivs jättebra på teknis. har redan fått många nya kompisar och det känns som att jag hittat rätt riktigt bra.

Fotbollen går väl sådär, men just nu kommer den ju i andra hand efter skolan. Hittade lite bilder på veberöds hemsida från matchen mot MFF. Tyckte den här var riktigt fin... talande i alla fall.

Nu ikväll var jag på "dammiddag" nere i M-café. Det var inte roligt. Inta alls fakiskt. Det var några fina sånger som sjöngs och lite killar som strippade, ioch det var ju kul. Men i övrigt var det ju bara tjejer. Det är så tråkigt. Hon jag hamnade brevid var dessutom riktigt typiskt tjejig.- Efter ett tag började hon snacka om att hon som satt mitt emot oss nog hade anorexia... gör man det om någon man inte känner, med någon man inte känner? Nä, sånt är så typiskt tjejer.

I och med att ajg ska spela imorgon höll jag mig ju helt nykter, vilket gjorde att jag blev smått uttråkad. Så när de andra skulle sticka till ÖG-nation cyklade jag hem istället. Jag tror nog jag ska diska undan lite i köket, sen ska jag starta en film och gå och lägga mig. Så kanske jag kan orka spela imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej!
du verkar ha det bra dar hemma. det kanns som om du verkligen trivs. ar sa glad for din skull! satt och at frukost pa et tlite cafe idag och kom att tanka pa hur roligt det hade varit att haft dej har under detta aret. vi hade haft sa kul. ar just nu ledig och har inget sarskilt for mig. dem andra au pairena jag snackar med mest bor soder om boston. men pa mandag ska jag traffa hanna. ska bli riktigt kul. hoppas hon ar trevlig. hall tummarna for mig. hoppas verkligen att ni beslutar er for att hals pa era slaktningar under aret sa att vi kan traffas! saknar dej vannen!

2006-09-03 @ 16:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0