Heja HIF

Nu har hon åkt. Emelie, jag kommer sakna dig!

Har mest suttit hemma idg. Pratat lite i telefon. Allt känns så oerhört konstigt. Jag går hela tiden och vill bara gråta när jag är ensam. Jag antar att det är känslan av ensamhet som jg inte känt på två år sm kommer tillbaka. Tro det eller ej, men jag längtar lite till sommarlovet är slut och man ska börja om på nytt på LTH. Träffa nytt folk och ha roligt.

Pratade lite med Mika nyss. Låtsas fortfarande som ingenting och det märks att han skäms. Men det behöver han inte! När sk han inse det? jag skickade även ett mail till honom för at å honom att förstå att man inte måste ta livet så allvarligt.

Snart ska jag ta tåget till Helsingborg med Christian, Där ska vi se Henrik Larssons comeback i Allsvenskan. Heja HIF!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0