Goda hamburgare

Var hemma hos My igår. Träffade Jenny, Mika, Jakob och Petter. Hade ganska trevligt, men var väldigt seg. Vi grillade hamburgare som var JÄTTEGODA! Var ensam en stund med Mika när My var å hämtade Petter. Det behövdes. Av någon anledning bli jag så himla glad när jag pratar med honom. Vet inte vad jag ska göra när han också åker till USA.

Efter en vecka på liggunderlag och fortfarande många känsliga saker att tänka på var jaginte så trevlig, utan sjönk mest i egna tankar hela kvällen. Slocknade tidigt när vi skulle sova men hade trots det väldigt svårt att komma ur sängen då vi skulle upp vid åtta för att åka till Lomma.

Låg sedan på stranden hela förmiddagen och titade på sydsvenskans beachvolleyboll-turnering. Mina kompisar anmälde ett lag döpt till: sons of the beach. De åkte ur direkt. Men det var väl lika bra det i och med att alla skulle iväg då.
 
Jag åkte med My till lödde och träffade Emelie och hennes bror inne på centersyd. Träffade henne i eftermiddags för sista gången på vädigt länge. Imorgn åker hon nämligen till USA och är borta ett år. Jag hoppas jag kommer iväg för att träffa henne. Jag kommer sakna henne så oerhört mycket.
Varför ska alla åka till USA? det är så stort och så långt bort! kan de inte nöja sig med danmark eller nåt?? Nä, det ska tvunget vara det stora landet i väst. Vad jobbigt... men det löser sig förhoppningsvis... Jag hoppas jag hittar nya kompisar.

Snart kommer Christian hit. Han ska bevisa att vi kan umgås utan att vara ihop. Så vi ska titta på film. Jag känner på mig att detta kommer bli jobbigt, en det är väl något nödvändigt också antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0