förlust

Hemma igen. Matchen var väldigt spännande i alla fall... HIF förlorade med 3-1. Skandal. Men publiktrycket var åtminstone bra.

Imorgon bitti åker jag. Tar tåget 07.42 från lund, sedan bär det av. Det ska bli roligt. och skönt att komma iväg lite. Både Erik och Jonas verkar tycka det är kul at jag ska komma i alla fall. Jonas ringde dag och pratade med mig. Han verkar vara glad att jag kommer. Undar om det är för att Cecilia berättat för honom att jag gjort slut med Christian som han ville att jag skulle komma :S nä... Han visste nog redan det.

Jag borde verkligen städa mitt rum nnan jag ker, men jag orkar inte och hinner inte det. Det får vara tlls jag kommer hem igen.

Nu ska jag packa ihop det sista och sedan ska jag sova antar jag... Är så sjukt trött, och ska snart upp igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0