BoIS misslyckades

Då har man lyckats ta en ny bild idag då:)
Vet inte riktigt vad jag ska berätta om idag. Jo.. jag var och tittade när mitt gamla älskade Lunds BoIS damer spelade i klågerup. Det gick itne så bra. Men det var kul att vara med i alla fall.

Imorgon ska jag städa färdigt mitt rum. Jag har försökt städa det hela dagen... och jag har väl kommit en lite bit på vägen. Men det är lååångt kvar. Hoppas jag hinner bli klar med det imorogn. Jag måste nämligen börja kolla ordentligt på matten från LTH också.

Snart är det nog dags att sova. Det ska inte bli som igår. Det var jobbigt. Vaknade ju inte förrän tjugo i elva idag... och det är mycke senare än jag är van vid.
90676-4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0