äntligen ett seriöst inlägg

90676-10Hej hej. idag har jag roat mig med lite fotografering igen. Borde egentligen städa mitt rum...Men det är inte jättelätt. Det är ju så otroligt tråkigt att städa!tittut Jag har i alla fall lyckats städa halva rummet och vattna mina ganska nya plantor.

Utöver städningen har jag faktiskt hunnit med en hel del idag. Jag började morgonen med att följa mina kusiner till stationen, då de skulle åka hem. Det har varit jätteroligt att ha dem här, och det har varit jättemysigt att dela säng med Lovisa. Hon var faktiskt riktigt duktig på att inte sparkas. Det är alltid skönt att slippa sova själv ;)

När jag stod och väntade på deras tåg missade jag en buss, men tänkte att jag kunde ju bara ta nästa. När jag gick från stationen för att ta bussen kom jag på mina fötter med att gå åt fel håll. Detta gjorde att jag missade ännu en buss och gick h90676-9em istället.

Väl hemma satte jag mig vid TVn och tittade på Oprah Winfrey och Rickie Lake. Enbart slö-tittande och jag kan ju itne säga att jag hängde med så mycket i Rikkie... Men ett tag efter det åkte jag till Nova med hela familjen och åt Lunch där. Det gick hyfsat att äta, trots problemen med min käke.

Efter en stressig lunch bar det av till Käkkirrurgen för att se om det behövde fixas något med min... Det behövdes inte. Allt verkade okej så det var ju skönt att veta i alla fall. Från sjukhuset bar det direkt av till banken där vi fixade ett benkkonto till mig så att ajg har någonstans att få in CSN-pengarna.

Så det enda som inte gjorts idag som jag planerat att göra är att städa mitt rum och räkna den förbaskade matten som ska vara gjord till på måndag... Jag lär väl inte hinna göra den i helgen heller. Attans...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0